пятница, 28 октября 2016 г.

Неприбыльные организации должны обновить информацию о себе до 1 января 2017 года

Напоминаем о необходимости привести уставные документы неприбыльных организаций в соответствии с действующим законодательством до 01.01.2017 года.   

В случае с ОСМД, зарегистрированных до 01.05.2016 г., необходимо:
1. Провести общее собрание сособственников дома и утвердить устав в новой редакции.  
2. Регистраторам подать протокол общего собрания об утверждении новой редакции устава и новый устав. Регистратор выдает опись, по которой в реестре на сайте Мин'юста можно проверить устав. 
3. Подать в налоговою по месту регистрации копию нового устава.

вторник, 25 октября 2016 г.

ПРЕДСТАВНИЦТВО ІНТЕРЕСІВ ВЛАСНИКІВ НЕРУХОМОСТІ

Наша команда, представляючи інтереси власників, робить більше, ніж просто пошук орендарів і укладення договорів з ними.
Виступаючи від імені власників нерухомості, наші фахівці діють набагато ширше, ніж просто здійснюють пошук орендарів і підписання договорів з ними. 
До реалізації орендної кампанії ми підходимо стратегічно, встановлюючи надійні довгострокові партнерські взаємовідносини з клієнтами, тим самим, формуючи міцну платформу для подальшого просування об'єкта. Такий підхід дозволяє спочатку правильно позиціонувати об'єкт нерухомості на ринку і залучати орендарів тільки потрібного сегмента. Таким чином, ми вносимо відчутний внесок в підвищення капіталізації об'єкта нерухомості і забезпечуємо власникам максимально можливий комерційний успіх.
Наш комплексний підхід до роботи над проектами включає брокеридж, управління об'єктами тощо. Навіть в тому випадку, коли ми працюємо з клієнтом тільки по одному напрямку, наше всеосяжне знання контексту в сфері нерухомості допомагає знайти єдино вірне рішення Вашого конкретного завдання. Нам важливо побудувати з клієнтами довгострокові партнерські взаємини, тому інтереси клієнтів для нас завжди на першому місці.
Ми працюємо в таких сегментах нерухомості:
• Офісний сегмент
• Сегмент складської нерухомості
Дізнатись більше:  advocates.tax/otraslevoj-opyt/nedvizhimost/

РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ В СФЕРІ НЕРУХОМОСТІ

Сучасні бізнес-моделі, які обираються компаніями по всьому світу, вимагають наявності надійного партнера якому можна довірити реалізацію стратегії компанії в сфері нерухомості.

Advocates пропонує повний спектр послуг в сфері нерухомості, що дозволяє нашим клієнтам повністю зосередитися на веденні їх основного бізнесу.

Цілі і завдання:

  • Аутсорсинг функції внутрішнього департаменту по нерухомості на проект;
  • Консалтинг;
  • Представництво інтересів клієнта на всіх етапах угоди;
  • Управління проектами.


Послуги:

  • Розробка стратегії по нерухомості в рамках поставлених бізнес завдань;
  • Представництво інтересів орендарів в переговорах з орендодавцями з питань реструктуризації умов вже укладених договорів оренди та менш системних питань;
  • Пошук і організація реалізації офісних запитів для клієнтів (проекти «під ключ»);
  • Проведення аналізу договору оренди відповідно до поточного стану ринку;
  • Узгодження договору оренди;
  • Мінімізація часових і матеріальних витрат клієнта.


ПРЕДСТАВНИЦТВО ІНТЕРЕСІВ ОРЕНДАРІВ І ПОКУПЦІВ

Знайдемо офіс, який підходить саме Вам!

Залишаєтесь в теперішньому офісі або переїжджаєте в новий - знання експертів компанії Advocates про процес здачі в оренду, прискорить Ваш успіх і допоможе прийняти обгрунтоване рішення про своє майбутнє офісне приміщення. Ми можемо проконсультувати Вас про вакантні приміщення; брати участь в переговорах при  укладенні нового договору оренди з власником будівлі або допомогти передислокувати Ваш бізнес.

Процес здачі офісних приміщень в оренду.

Крок 1 - визначити Ваші потреби до офісного приміщення.
Професіонали Advocates можуть надати повну інформацію про ситуацію на як на локальному ринку, так і на субринках офісних приміщень.
Крок 2 - оцінити альтернативні варіанти на ринку і перевірити наскільки вони підходять до Ваших потреб.
З глибоким знанням ринку і добре налагодженим взаємозв'язком брокерів з власниками офісних приміщень, компанія Advocates виступає як сполучна ланка, для надання повної інформації про всі підходящі клієнту офісні приміщення.
Крок 3 - підписання договору орендарем
Дуже важливо, щоб цей етап розглядався як інвестиція в майбутнє організації. Передислокація Вашого робочого місця повинна бути безпосередньо пов'язана із стратегією Вашої організації.
Крок 4 - проектування та управління проектом
Ми пропонуємо стратегічне керівництво державних і приватних клієнтів, забезпечуючи економію коштів, проактивне управління ризиками та стратегії сталого розвитку. Через прямий контакт ми надаємо звітність для завершення проектів, успішно, в термін і в рамках бюджету.

НАШІ ОСНОВНІ ПРОПОЗИЦІЇ ВКЛЮЧАЮТЬ:

  • Ідентифікація потреб Клієнта по нерухомості, забезпечення максимального задоволення всіх вимог (не обмежуючись обраними / представленими будівлями) і рекомендація по найбільш підходящих варіантах;
  • Підготовка плану оптимізації витрат по оренді - перегляд умов в порівнянні зі зміною дислокації, договору оренди в порівнянні з власними приміщеннями;
  • Супроводження та консультування протягом усього процесу пошуку нових приміщень до підписання договору оренди та передачі нерухомості;
  • Проведення переговорів, спрямованих на досягнення нашими Клієнтами максимально вигідних фінансових і нефінансових умов, які існують на ринку - домовленості про період безкоштовної оренди, отримання різних дозволів;
  • Переукладання договорів оренди;
  • Координація консолідації кількох офісів в одну бізнес одиницю;
  • Координація проектів за індивідуальним замовленням (забезпечення місця розташування, переговори з девелоперами, укладення договорів оренди);
  •  Прогноз ринку офісної нерухомості.

вторник, 18 октября 2016 г.

Земельные участки – регистрация онлайн

С середины октября в Украине вводится новая электронная услуга онлайн-регистрации земельного участка. До конца года электронная услуга будет доступна в пилотном режиме для города Киева и Киевской области, а с 1 января 2017 заработает по всей Украине.


Теперь подать документы на регистрацию земельного участка можно в онлайн-режиме через сайт e.land.gov.ua в течение нескольких минут. Также за счет автоматизации значительно ускоряется процесс рассмотрения документов от заявителя и принятия соответствующего решения. Такие нововведения сэкономят время и сделают невозможными любые коррупционные риски, уверяют в Госагентстве по вопросам электронного правительства.

Регистрация земельного участка является одной из наиболее важных и одновременно сложных административных услуг. Ежегодно Украинцы регистрируют более 500 тыс. земельных участков. Сегодня регистрация проходит в два визита в государственные органы, а введение этой услуги позволяет исключить первый визит и останется лишь необходимость получить документы после регистрации земельного участка.

"Сегодня на портале e.land.gov.ua доступны уже 4 электронные услуги, и до конца года мы планируем ввести не менее 3 новых е-услуг", — отметила первый заместитель Госгеокадастра Людмила Шемелинец.


Напомним, ранее введено предоставление выписки из Государственного земельного кадастра о земельном участке, выдержки из технической документации о нормативной денежной оценке, а также онлайн-доступ к информации о праве собственности и вещных правах на земельный участок.

РЕФОРМА ДОЗВІЛЬНОЇ СИСТЕМИ У БУДІВНИЦТВІ

Реформування дозвільної системи у сфері будівництва унеможливить будівельні афери та допоможе мінімізувати корупційні ризики в системі держархбудконтролю. Про це повідомив Голова Державної архітектурно-будівельної інспекції України Олексій Кудрявцев під час круглого столу «Реформування дозвільної системи у сфері будівництва як засіб ефективної боротьби з незаконними забудовами».

За його словами, законопроект 4733-1 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» передбачає градацію забудов лише за класами наслідків – значним, середнім та незначним і скасовує додатковий розподіл на їх основі об’єктів за категоріями складності. Власне категорії складності були запроваджені для того, щоб дозволити частину об’єктів з середнім класом наслідків будувати за декларативними документами.
«Це звузить поле для маніпуляцій з боку недобросовісних забудовників, а для звичайних громадян, які ведуть нескладні будівництва, він максимально спростить дозвільну систему. Повернення дозвільних документів на доопрацювання будуть скасовані взагалі. Це зніме проблему корупційних ризиків у процесі взаємодії громадянина та державної установи», – відзначив Олексій Кудрявцев.
Також він наголосив, що законодавчі зміни не збільшать навантаження на чесних забудовників: пакет документів на отримання дозволу залишиться незмінним, але забудовники, які раніше за допомогою декларації занижували категорію складності, тепер змушені будуть подавати копії документів для отримання дозволу.
«Законопроект 4733-1 в підготовці до другого читання вже отримав більше ста поправок, – повідомив його співавтор, народний депутат України Дмитро Андрієвський. – Сьогодні важливо обмінятися думками та сформувати універсальний документ, який буде регулювати діяльність підприємств у будівельній галузі. Революційність законодавчих змін полягає в тому, що більше 80% будівництв зможуть починатися вже на наступний день після подання повідомлення. Ускладнення виникнуть лише у тих забудовників, які раніше користувалися недоліками законодавства, розбивали великі комплекси на дрібні об’єкти й будували їх за декларативним принципом під виглядом ІІІ категорії складності».
За словами директора Департаменту державних програм та розвитку житлового будівництва Мінрегіону Наталії Козловської 5 років назад держава пішла шляхом скорочення дозвільних процедур але отримала досить негативні наслідки.
«На жаль, не всі забудовники поводять себе порядно й оскільки кінцевим споживачем їх діяльності є звичайні громадяни, ми вважаємо, що необхідно змінити підходи до цього питання. Мінрегіон вважає, що законопроект 4733-1 є важливим документом і до другого читання спільно з парламентським комітетом та Держархбудінспекцією слід врахувати максимальну кількість пропозицій від депутатів та експертних організацій», – наголосила Наталія Козловська.

Нагадаємо, що в липні 2016 р. Верховна Рада України в першому читанні підтримала законопроект 4733-1 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності», який реформує дозвільну систему у сфері будівництва.

Нацбанк продал недвижимости на 330 млн гривен

 За восемь месяцев 2016-го года объем полученных Нацбанком средств от реализации 158 объектов залоговой недвижимости составил 333,5 млн грн.

В свою очередь, в августе от реализации 26 объектов залоговой недвижимости Нацбанк получил 58,5 млн грн. Это почти втрое больше суммы, поступившей в Нацбанк в июле. По данным НБУ, наибольший объем средств в августе перечислено НБУ от реализации недвижимости банка "Форум".

В целом за август Нацбанк получил 123,2 млн грн от реализации ипотеки и имущественных прав по кредитам рефинансирования, предоставленным неплатежеспособным банкам.

По словам директора Департамента управления рисками НБУ Игоря Будника, во II полугодии процедура реализации имущества, которое находится в залоге НБУ, оживилась из-за длительной экспозиции имущества на торговых площадках, с постепенным снижением начальной цены и с появлением большего количества предложений.
Напомним, во втором квартале поступления от реализации залогового имущества составили 255,3 млн грн.

Источник: