пятница, 28 октября 2016 г.

Неприбыльные организации должны обновить информацию о себе до 1 января 2017 года

Напоминаем о необходимости привести уставные документы неприбыльных организаций в соответствии с действующим законодательством до 01.01.2017 года.   

В случае с ОСМД, зарегистрированных до 01.05.2016 г., необходимо:
1. Провести общее собрание сособственников дома и утвердить устав в новой редакции.  
2. Регистраторам подать протокол общего собрания об утверждении новой редакции устава и новый устав. Регистратор выдает опись, по которой в реестре на сайте Мин'юста можно проверить устав. 
3. Подать в налоговою по месту регистрации копию нового устава.

вторник, 25 октября 2016 г.

ПРЕДСТАВНИЦТВО ІНТЕРЕСІВ ВЛАСНИКІВ НЕРУХОМОСТІ

Наша команда, представляючи інтереси власників, робить більше, ніж просто пошук орендарів і укладення договорів з ними.
Виступаючи від імені власників нерухомості, наші фахівці діють набагато ширше, ніж просто здійснюють пошук орендарів і підписання договорів з ними. 
До реалізації орендної кампанії ми підходимо стратегічно, встановлюючи надійні довгострокові партнерські взаємовідносини з клієнтами, тим самим, формуючи міцну платформу для подальшого просування об'єкта. Такий підхід дозволяє спочатку правильно позиціонувати об'єкт нерухомості на ринку і залучати орендарів тільки потрібного сегмента. Таким чином, ми вносимо відчутний внесок в підвищення капіталізації об'єкта нерухомості і забезпечуємо власникам максимально можливий комерційний успіх.
Наш комплексний підхід до роботи над проектами включає брокеридж, управління об'єктами тощо. Навіть в тому випадку, коли ми працюємо з клієнтом тільки по одному напрямку, наше всеосяжне знання контексту в сфері нерухомості допомагає знайти єдино вірне рішення Вашого конкретного завдання. Нам важливо побудувати з клієнтами довгострокові партнерські взаємини, тому інтереси клієнтів для нас завжди на першому місці.
Ми працюємо в таких сегментах нерухомості:
• Офісний сегмент
• Сегмент складської нерухомості
Дізнатись більше:  advocates.tax/otraslevoj-opyt/nedvizhimost/

РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ В СФЕРІ НЕРУХОМОСТІ

Сучасні бізнес-моделі, які обираються компаніями по всьому світу, вимагають наявності надійного партнера якому можна довірити реалізацію стратегії компанії в сфері нерухомості.

Advocates пропонує повний спектр послуг в сфері нерухомості, що дозволяє нашим клієнтам повністю зосередитися на веденні їх основного бізнесу.

Цілі і завдання:

  • Аутсорсинг функції внутрішнього департаменту по нерухомості на проект;
  • Консалтинг;
  • Представництво інтересів клієнта на всіх етапах угоди;
  • Управління проектами.


Послуги:

  • Розробка стратегії по нерухомості в рамках поставлених бізнес завдань;
  • Представництво інтересів орендарів в переговорах з орендодавцями з питань реструктуризації умов вже укладених договорів оренди та менш системних питань;
  • Пошук і організація реалізації офісних запитів для клієнтів (проекти «під ключ»);
  • Проведення аналізу договору оренди відповідно до поточного стану ринку;
  • Узгодження договору оренди;
  • Мінімізація часових і матеріальних витрат клієнта.


ПРЕДСТАВНИЦТВО ІНТЕРЕСІВ ОРЕНДАРІВ І ПОКУПЦІВ

Знайдемо офіс, який підходить саме Вам!

Залишаєтесь в теперішньому офісі або переїжджаєте в новий - знання експертів компанії Advocates про процес здачі в оренду, прискорить Ваш успіх і допоможе прийняти обгрунтоване рішення про своє майбутнє офісне приміщення. Ми можемо проконсультувати Вас про вакантні приміщення; брати участь в переговорах при  укладенні нового договору оренди з власником будівлі або допомогти передислокувати Ваш бізнес.

Процес здачі офісних приміщень в оренду.

Крок 1 - визначити Ваші потреби до офісного приміщення.
Професіонали Advocates можуть надати повну інформацію про ситуацію на як на локальному ринку, так і на субринках офісних приміщень.
Крок 2 - оцінити альтернативні варіанти на ринку і перевірити наскільки вони підходять до Ваших потреб.
З глибоким знанням ринку і добре налагодженим взаємозв'язком брокерів з власниками офісних приміщень, компанія Advocates виступає як сполучна ланка, для надання повної інформації про всі підходящі клієнту офісні приміщення.
Крок 3 - підписання договору орендарем
Дуже важливо, щоб цей етап розглядався як інвестиція в майбутнє організації. Передислокація Вашого робочого місця повинна бути безпосередньо пов'язана із стратегією Вашої організації.
Крок 4 - проектування та управління проектом
Ми пропонуємо стратегічне керівництво державних і приватних клієнтів, забезпечуючи економію коштів, проактивне управління ризиками та стратегії сталого розвитку. Через прямий контакт ми надаємо звітність для завершення проектів, успішно, в термін і в рамках бюджету.

НАШІ ОСНОВНІ ПРОПОЗИЦІЇ ВКЛЮЧАЮТЬ:

  • Ідентифікація потреб Клієнта по нерухомості, забезпечення максимального задоволення всіх вимог (не обмежуючись обраними / представленими будівлями) і рекомендація по найбільш підходящих варіантах;
  • Підготовка плану оптимізації витрат по оренді - перегляд умов в порівнянні зі зміною дислокації, договору оренди в порівнянні з власними приміщеннями;
  • Супроводження та консультування протягом усього процесу пошуку нових приміщень до підписання договору оренди та передачі нерухомості;
  • Проведення переговорів, спрямованих на досягнення нашими Клієнтами максимально вигідних фінансових і нефінансових умов, які існують на ринку - домовленості про період безкоштовної оренди, отримання різних дозволів;
  • Переукладання договорів оренди;
  • Координація консолідації кількох офісів в одну бізнес одиницю;
  • Координація проектів за індивідуальним замовленням (забезпечення місця розташування, переговори з девелоперами, укладення договорів оренди);
  •  Прогноз ринку офісної нерухомості.