вторник, 25 октября 2016 г.

ПРЕДСТАВНИЦТВО ІНТЕРЕСІВ ОРЕНДАРІВ І ПОКУПЦІВ

Знайдемо офіс, який підходить саме Вам!

Залишаєтесь в теперішньому офісі або переїжджаєте в новий - знання експертів компанії Advocates про процес здачі в оренду, прискорить Ваш успіх і допоможе прийняти обгрунтоване рішення про своє майбутнє офісне приміщення. Ми можемо проконсультувати Вас про вакантні приміщення; брати участь в переговорах при  укладенні нового договору оренди з власником будівлі або допомогти передислокувати Ваш бізнес.

Процес здачі офісних приміщень в оренду.

Крок 1 - визначити Ваші потреби до офісного приміщення.
Професіонали Advocates можуть надати повну інформацію про ситуацію на як на локальному ринку, так і на субринках офісних приміщень.
Крок 2 - оцінити альтернативні варіанти на ринку і перевірити наскільки вони підходять до Ваших потреб.
З глибоким знанням ринку і добре налагодженим взаємозв'язком брокерів з власниками офісних приміщень, компанія Advocates виступає як сполучна ланка, для надання повної інформації про всі підходящі клієнту офісні приміщення.
Крок 3 - підписання договору орендарем
Дуже важливо, щоб цей етап розглядався як інвестиція в майбутнє організації. Передислокація Вашого робочого місця повинна бути безпосередньо пов'язана із стратегією Вашої організації.
Крок 4 - проектування та управління проектом
Ми пропонуємо стратегічне керівництво державних і приватних клієнтів, забезпечуючи економію коштів, проактивне управління ризиками та стратегії сталого розвитку. Через прямий контакт ми надаємо звітність для завершення проектів, успішно, в термін і в рамках бюджету.

НАШІ ОСНОВНІ ПРОПОЗИЦІЇ ВКЛЮЧАЮТЬ:

  • Ідентифікація потреб Клієнта по нерухомості, забезпечення максимального задоволення всіх вимог (не обмежуючись обраними / представленими будівлями) і рекомендація по найбільш підходящих варіантах;
  • Підготовка плану оптимізації витрат по оренді - перегляд умов в порівнянні зі зміною дислокації, договору оренди в порівнянні з власними приміщеннями;
  • Супроводження та консультування протягом усього процесу пошуку нових приміщень до підписання договору оренди та передачі нерухомості;
  • Проведення переговорів, спрямованих на досягнення нашими Клієнтами максимально вигідних фінансових і нефінансових умов, які існують на ринку - домовленості про період безкоштовної оренди, отримання різних дозволів;
  • Переукладання договорів оренди;
  • Координація консолідації кількох офісів в одну бізнес одиницю;
  • Координація проектів за індивідуальним замовленням (забезпечення місця розташування, переговори з девелоперами, укладення договорів оренди);
  •  Прогноз ринку офісної нерухомості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий